30 Jul 2011

Zombie Diary - vol 3.

turn Zombie diary to ordinary diary...but still under  "Zombie diary" title...

 

for this time in CZ

Alisha aka Arisu... nikdy jsem si nepřipustila, že by v tom mohl být zásadní rozdíl. Alisha je starý nick, Arisu, s výměnou okolních lidí - naprosto všech - logický nový nick. Změna image a všeho...a to už jsem psala stokrát.

Jenže!

Jenže potom jsem si pustila nějaké "pošahané" HCčko, ne z vlastního popudu, jaksi se o tom diskutovalo u něčího statusu na FB. Poté se pod tímto zmíněným statusem rozpoutala hádka o tom, co je "kloudná muzika"...objevili se Hatebreed...a už se to se mnou vezlo. YouTube zaskuhralo pod mým návalem příkazů HLEDAT. Leng Tch'e, Fleshless, Ingrowing, Rompeprop, Nasum...!! Momentálně jsem skončila na staré klasice - Slayer !! :D

 

Nesmrtelná klasika!

A co se teda vlastně stalo?

Alisha se začala přít s Arisu.

Jo taky mi to přijde jak puberťácké emíčko skuhráníčko...

Ale tak si tak představte, jak naprosto "vyzrálá", "uzrálá" osobnost zjistí, že je totálně rozpolcená. To je ale krize, co?

K vysvětlení - šlo by prohlásit, že jsem vskutku velmi tolerantní člověk, co se komunit, stylů a muziky týče. Proč? Protože přes léta krve, střev a metalu jsem prošla až k růžovému nablýskanému K-popu. Proto.

ALE!

Co se stane, když člověk, který dospěl do lollipop fáze, zběhne na nějakou tu minutku zpět ke svým krvavým kořenům?

 

Nakonec to skončilo u Soilwork, Raunchy a Dimmu Borgir...

 

 

Pak se zkuste v téhle náladě podívat na nějaký k-popový klip, nebo jen obrázek...nebo se stačí jen rozhlédnout po pokoji po všech těch VK plakátech...  a zkuste nemít v hlavě chaoz!! Do dnešního dne mi to problémy nedělalo... ale teď čumím na všechno to Hello Kitty harampádí kolem, na růžové oblečky, na botičky na podpadku... je héle pytel Immortal... na tyrkysové sponečky a fialové mašličky... a říkám si HELL, jak se mi tohle stalo?? :D

 

Něco co jsem narychlo spáchala...

Odkud kam... a otázka by mohla být "Kam kráčíš?" ...to já nevím co přijde dál.. jde to snad dál? a víc? a hůř?

Už jsem popřela všechny zákonitosti. Tedy - popřela jsem Alishu. Ale problém je, že nikdy tak úplně nemůžete smáznout co bylo. A já ani nechci. To se tak událo samo...Je to otázka "jak" nebo spíš "proč"? A vůbec... je to důležité? Zjevně ne... jen mě to pobízí k zamyšlení.

Kdo jsem?

Kam kráčím?

I když jsem tohle skálopevně věděla...když se koukám na tohle :

my change

 

 

...nejsem si jistá, že to teď vím.

 

 

Konec dnešního plkání.

Jdu si po kupě grindu, death metalu, black metalu a HC pustit... K-pop.

 

 

 

 

 

No comments:

Post a Comment

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.