25 Jul 2011

We are going insane...

aneb zas pár plků

Po poměrně dlouhé době jsem byla konečně u Monči. A tak jsme zas plkaly, až z toho vzešly zajímavé výplody.

Například, že se asi poslintáme z JGS... teda Monča ho už baštila před tím, ale na mě to přišlo až o něco později. A nakonec se to dodělalo, když mi Moni pustila Marry me Mary. XD och och.

Z toho pak vyplynulo, že se přeoperujem na korejce a budem spolu chodit XD tak dokonalý pairing. No jo! Ale to není jen tak! Pak jsme začaly zkoumat, kdože to z nás bude? :D -> Monča = JGS, já= Heechul. Těšíte se? XD to bude uchylná dvojka všech dob ! A jelikož ani jeden z nás není ložený seme ani uke, budem si házet kostkou a hrát kámen, nůžky... no jo.

Další výplod byl o něco praktičtější a je to záslužný nápad Monči - Setkání fanoušků Miyaviho. Čili další sraz bude tématický (jupíííí). Dlouho jsem nad něčím takovým přemýšlela, ale ono dělat to člověk v komunitě neznámý jako já a sám a navíc jsem nevěděla tak uplně co, aby mi tam nepřišlo kupa Narutardů a jiných podivností.

Takže na ten plánovaný sraz se můžete juknout na stránkách pardubických srazů

a na FB

konání by bylo někdy v září a místo Pardubice.

 

Už mám nějak dost, ani nedokážu psát nějak na úrovni a vyplodit něco, aby to neznělo jak od pošahaného jantara. Stupeň degenerace dosáhl dalšího bodu :D sláva, peklo je přímo přede mnou (tak vítej dcero zpátky).

 

jgs

 

 

 

No comments:

Post a Comment

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.