25 Jul 2011

Asia Lovers meeting reportík + foto

asia lovers

Jak je mým zvykem, jsem líná psát, takže jen v rychlosti (někdo by mi měl dát medaili za tu rychlost stažení fotek! :D).

 

Sraz byl určen na nádraží od deseti hodin do 11:10 než dorazí naše milá puntíkatá Shiki. Z čehož jsem měla docela hrůzu, neboť v ten samý čas si naplánovali slet i otaku děcka (opravdu jsem nechtěla dostat po hlavě nějakou podomácku vyrobenou zbraní... vždyť kdo to kdy slyšel, aby  Lucifer nežral vlaky...ale to jsme už zase jinde). Nord mi dorazil dělat společnost jako první (dokonce na mě čekal na nástupišti!), poté se přiřítila Miyoko a nadšeně mě nutila vyjít z nádražní budovy ven, že mě prý ochrání :D

Pár známých se na mě nasoslo nebo přišlo alespoň pozdravit, zbytek si mě naštěstí nevšímal. Ostatní se tak nějak pomalu scházeli a dokonce jsem obdržela jeden nabručený telefonát, kde že to jsme, však v 11 u Afi ne? To ovšem bylo plánováno až v 11:30, takže horlivci museli chvíli počkat.

Po příjezdu Shiki jsme se táhli (ti vpředu téměř běželi) k Afi, kde se k nám připojili Terezka Hell a Dan. Hračkárnu jsme neminuli a omuchlali všechny HK co jsme uzřeli XD. Poté jsme se přesunuli do patra a já zavelela rozchod. Mé pedagogické schopnosti ale selhaly, neboť jsem měla některé za 10 minut zpět, ani kávu jsem si vypít nestihla v klidu... A jelikož nám pan Nocturnus velmi pospíchal, zamířili jsme na oběd o něco dřív než bylo v plánu.

U Bílého Koníčka nás přivítal sympatický pan číšník, který po celou dobu sršel vtipem. Usadil nás na zahrádku a tak mohlo započíti hodování. Abych nevynechala - obsluhuje tam jeden moc cute (kawaii i kakoii) asiat. Opět selhalo něco z mých (ne)schopností a nepřivezla jsem foto...Nicméně jsme se téměř všichni napapali, něco popili a s pár lidmi se rozloučili, jiné uvítali a zamluvili si u Pána čajovníka na půl čtvrtou nějaký ten plácek k odpočinku u čaje a vodničky.

Ještě před zakomponováním svých těl do útrob čajovny jsme se vydali k zámku spáchat nějaké foto a též pochopitelně kultruní zážitek.

 

Chvíli si odpočněte u ochutnávky z fotek....

Monča a Shiki

Miyoko a Chiko

Mára, Dan a Terezka

Mára

Danča, Shiki, Monča

Já a Miyoko

Shino a harém

ja a Shiki

 

Poté jsme se tedy odebrali do čajovny, kde jsme se podle chuti občerstovali zelenými blivajzy, vodní dýmkou, chalvou a tak podobně. K mému nadšení jsem zde potkala Andy :)  (Shiki nás před vstupem opustila a prchala na vlak - škoda škoda). Po šesté hodině večerní jsme se k odchodu zvedli i my -Nord, Monča, Danča a já. Zbytek jsme nechali na místě ať si ještě lebedí a zamířili jsme zpět do Afi ještě něco pokoupit a poté též na vlak. Já pokračovala k Monče do Přelouče, jako obvykle po srazu :) A opět DĚKUJI za super víkend plný korejců, skvělých nápadů a vůbec ! :)

 

Všem ostatním pochopitelně také DĚKUJI ZA ÚČAST, naděje umírá poslední a proto věřím, že se vám sraz líbil (přestože byl volnější - nevím na co jste zvyklí) a příště dorazíte  zase!

 

ZBYTEK FOTEK SI STÁHNĚTE ZDE

 

Asia Lover

Sayounara/Annyonghi kyesayo

 

 

 

 


2 comments:

  1. Sraz se mi opravdu líbil, takže pokud uděláš zase něco takového, tak ráda přijdu a odvezu si tě zase domů. :D

    ReplyDelete
  2. Sraz byl dokonalej a těšim se na další x3

    ReplyDelete

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.