25 Jul 2012

The Dark Knight Rises






.NO!

3 hodiny v kině

půlnoční premiéra

očekávání...

A DOJEM PO??



Seriously.... Nolan... WHY???
I just don't wanna live anymore!
My eyes are bleeding and my brain is dead!

Vážně. Nejhorší film roku 2012. Tohle NIC nepřekoná!
Třetí film ze série je nejhorší co kdy Nolan předvedl. Všichni víme proč, a přece jsme od toho něco čekali... neměli jsme.
Moje oči krvácí, moje srdce taky, mozek měkne, všechny jistoty, že jsem viděla kupu špatných filmů se hroutí. 
Protože tento je ten OPRAVDU špatný.
Akce? Nula.
Příběh a smysluplnost? Nula.
Efekty. Fajn jako v každém dnešním filmu.
WHAT THE FUCK I JUST SAW!!!???
Vážně nechat si veškerou akci na posledních pět minut filmu a předvést tiátr zhovadilostí? Dejte mi kameru a svedu to líp!
Čeho je mi líto? Mého ztraceného času. Mých potracených planých nadějí. Mojí důvěry a naivity. Herců! Freeman a Bale...really???
Jediná chvíle, kdy se dalo na plátno koukat byl záběr na božskou prdel Anne!

O tomhle snímku můžu říct už jen jedno:





NEVER MORE!!!





No comments:

Post a Comment

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.