11 Jul 2012

Circle lenses - Green, Black

review na čočky


Takže tentokrát se jedná o zelené a černé CL.
podle lahvičky - zelené s průměrem 17.8 (kiddin -_-) a černé normálně 14ctky
s tím že měly být oboje 14.0 a asi i jsou :D 
Měla být značka GEO, 3 měsíční.

Pohneme se.

Green ones





Nejsou to teda GEO, ale "Miss Eye - Milky way" a průměr mají psaný 17.8
Made in Korea




Tady s čočkou a bez.
Barva minulých zelených byla o dost jasnější, světlejší... ale tak snad i s tímhle se smířím.





První zelené čočky ale byly moc měkké a tak se okamžitě potrhaly i přes nejvyšší opatrnost při manipulaci :-/



Black ones.

GEO Magic Circle Lens

Slibované GEO, 14.0 mm.



Opět s jednou čočkou na očku pro viditelný rozdíl..








K obojím můžu říct, že nejsou nijak extra měkké čili se snad nepotrhají.
Průměr dostačující. K zelené bych radši jasnější, ale co už. 

Jelikož mi v posledních dvou letech hodně zesvětlaly oči, nevím zda volba černé circle lens byla ta pravá, ale zas tak hrozně to nevypadá a zdálky už vůbec ne...


Roztok používám random a pouzdra na čočky se shání v otpice :3

Včera jsem ulovila poslední dvě co měli a zrovna v epické barvě.


 Hotovo, až se mi bude chtít povím vám o těch modrých, co jsem ulovila nedávno.

Jinak otázky ohledně "koukání přes čočky" - u circle lenses nemám žádný problém s tím že by mi barva překrývala pupil, takže nemá žádný vliv na "obraz". Žádné čmouhy apod.

Vzhledem k tomu že čočky nenosím často, používám ještě Visine, jelikož mi dost vadí random věci v oku XD
Stačí ale zakápnout a za chvíli se to srovná.

That's it.





No comments:

Post a Comment

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.