2 Jul 2012

[shopping] jedno kolo z hrabáku




(deepstyle)





První záležitost - triko z hrabáku.
Upřímně bych ho asi normálně přešla... nebo možná taky ne, páč má na sobě takovej leopardí vzor a je ze super lehkýho materiálu...
Ale ty rty, že...
Ale! Pro mě to bylo absolutně *_* wow.


Okamžitě se mi totiž vybavilo:

Takže i když není upíří, okamžitě jsem ho musela vzít XD


Další věc: To co je právě v módě na Zemi : SKINNY JEANS! *Leader mode* (kdo zná, pochopí XD )
Okey, mám tučný všechno a neměla bych je nosit, ale tyhle jsou určený k rippování. Takže budou mít asi víc děr než že by byly kompaktní...



A poslední věc není z hraboše, ale od ťamana. Jenže já si nemohla pomoct.
velká trika, velká trika, velká obrovská trika ke mě!!!



Ještě přišlo na účet růžové tílko, naprosto nezajímavé a obyčejné. Avšak potřebné.


2 comments:

  1. SKINNY JEANS!!!!!!!!!! :DDD kurva žeru! :D
    a to první triko je fakt terno tvl!!! a vůbec závist prostě!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. chápeš, co se teď nosí na Zemi?? jako... SKINNY JEANS!!! XDDD hlavně když si je vytuníš, že... :D
      aaaa díky, zas se jednou něco povedlo celkem nooo ^^

      Delete

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.