23 Jul 2012

Nail Polish -shopping update-




HOOOORAY!
GOOD DAY!

Dneska velmi potěšující objev roku!
Po dlooouhé době se konečně dá sehnat lak s VELKÝMI třpytkami. No není to super?

Už od té pradávné chvíle, kdy jsem objevila toto foto


Jsem se pokoušela podobný lak najít ať už na nějakých e-shopech nebo v obchodech. Ale stále se mi nedařilo!
Nakonec se mi poštěstil lak s většíma třpytkama v normálním stříbrném provedení - tady jsem mezi něj ještě narvala fialové tečky, aby to vypadalo co k čemu :D


Značka - moje oblíbená Essence : "twins"


Dalším úlovkem byl lak od NYC s tyrkys a růžovými glitry. Pochopíte, ten jsem musela mít! Ten byl uloven v Rossemanu.


Ale teprve dnes!!!
Pořádné veliké třpytky! A fialové!
A opět mě nezklamal ESSENCE  - kolekce Snow White. Ten můj nese název "Evil Qeen"...jak příhodné XD
Ještě mají Huntera a Charming prince. Z čehož Hunter je zlatý a Charming prince dost podobný tomu od NYC myslím...




NO ÚŽAS! XD

Další úlovek je ...hmmm co je to za barvu? Béžová? Odstín 70 "nude it!"
Nesnáším hnědou barvu. Miluju hnědou barvu laku na nehty. A co víc... miluju béžovou - for reasons!
Opět moje oblíbená essence.




No to je pro dnešek vše ohledně radostných výlevů o lacích na nehty! 





No comments:

Post a Comment

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.