8 May 2011

Entrance Exam

MU

Okay guys.

Thank you very VERY much...all of you who supported me.

You gave me power.

Special thanks belongs to Kordus. I really was not able to make it without you.

I guess I didn't pass...but I did my best !

 

Fajn lidi.

Děkuji moc a MOC všem, kteří mě podpořili.

Dali jste mi sílu.

Speciální díky patří Kordusovi. Bez tebe bych to nezvládla.

Myslím, že jsem neprošla...ale snažila jsem se :)

 

Thanks Miyoko, Haru, Kira-san, Munamu and others for meeting them on Animefest.

And so thanks my bro. I love you.

 

Díky Miyoko, Haru, Kirovi, Munamu a dalším, které jsem potkala na Animefestu.

Děkuji bráškovi. <3

 

 

 

 

I LOVE YOU ALL

LOVE

 

 

 

 

No comments:

Post a Comment

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.