28 Apr 2011

Zvyky Zlozvyky

zase jednou česky.... jen mě tak napadly nějaké blbé věci, co obvykle dělám....

Není na tom nic zajímavého..ale přece jen, je to osobní blog. Nenáviďte mě, milujte mě, ignorujte...však je to jedno ne?

Tady to máte.. :D

Když jsem doma, obvykle svůj (nový) dotykový telefon trápím místo stylusem, který nemám, perem od tabletu :D Jelikož si nejsem schopná zvyknout ho pořádně ovládat prsty.

 

Když nikdo není doma často pouším hudbu víc hlasitě něž bych musela -ale kdo ne? Když se pak otevřou vchodové dveře, rychle točím volume do leva a dělám že nic :D

 

Když baštím nějaké to jídlo, potřebuju u toho něco dělat - číst, koukat apod. Nesnáším jenom sedět a jíst ! Taková otrava!!

 

Bojím se bouřky, i když je krásná, ale říkám, že se nebojím.. :D

 

Místo přehrávače mi frčí celý den YouTube.

 

Když něco MUSÍM udělat, zaručeně to neudělám.

 

Když se rozhodnu vynechat školu (poslední dobou tak...každý druhý den? :D), zaručeně budou sousedi měnit okna a vrtat od sedmi ráno !!

 

Zvykla jsem si nosit čepici...čepici...miluju čepici !!! ...a začíná léto :(( což mě dost irituje...miluju čepici!!

 

Obvykle piju z pet lahve. Všude a pořád. I doma. Skleničky...tak nepraktické.

 

Každý den si řeknu, že už by toho sladkého bylo dost, a musím ubrat cukr.

->Každý den spořádám několik sušenek, čokoládu, bonbonky,...........

 

Skoro veškeré jídlo (pokud to jen trochu jde) konzumuji hůlkami.

 

Dám si vařit vodu na čaj a....... zapomenu na ni!

 

Ještě 5 minut... ještě 5 minut... ještě... .....

 

pro dnešek stačilo

 

shy girl

 

1 comment:

  1. TAk každý jsme nějaký ... a s dost bodama i souhlsím :D

    ReplyDelete

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.