25 Apr 2011

Fashion meeting - Pardubice - 23.4.2011

loli fashion

Pro změnu zase jednou česky...

 

PARDUBICKÝ "Fashion" sraz pořádaný naší milovanou Isaacou

 

Jak mám ve zvyku vezmu to popořadě (a pěkně neobjektivně :D)

Není žádnou novinkou, že věčně něco nestíhám a věci dělám na poslední chvíli. Tak i v tento den jsem došívala spodničku půl hodiny před odchodem z baráku. Podle toho taky chudák vypadala. Nicméně vlak jsem stihla s zdárně dorazila do Pardubic.

Měla jsem v plánu dojít za ostatními do Afi, jelikož jsem dorazila o nějakou tu minutu déle, než byl plánovaný sraz na nádraží. Takže mě poměrně dost překvapilo, když se přede mnou objevila Isaaca. Čekala totiž na nějakou slečnu, která stejně nedorazila, neboť ji sklátila nemoc zlá, zlá, zlá...

Takže jsme se společně dokodrcaly k Afi, kde již čekali ostatní účastníci. Samé baby ! :D Jmenovitě Medůza, Ketmara, Danča a Šárka (hanba mě fackuje, pokud jsem někoho vynechala). Kdo by to byl řekl můj mobil zel opět na dně tašky (ano pod foťákem, pod pyžamem pod...no tak si to snad už domyslíte XD prostě uplně dole). Pak se mi má chudák Eliška dovolat... nakonec jsem ten vybrující předmět přeci jen vyštrachala a sdělila jsem naši polohu, takže za chvíli se přidružila i Elorinne ^^ Už zbývala jen Lee, která se objevila i se svým mrňousem, jehož jméno jsme nevymáčkli (je prý moc dlouhé...).

Každý se občersvil podle své chuti colou, zmrzlinou, ovocným či zeleninovým koktejlem nebo třebas i něčím k snědku.

Poté jsme vyrazily směr zámek. Cesta to byla vskutku povznášející...v tom teple aby se jeden rozpusitl. Na zámku jsme špehovaly pávy a přemýšlely, proč že to zrušili medvědy (a zda by si takový páv s medvědem dobře rozuměl). Obešly jsme takto celý zámek (s Medusou jsme se jaly řešit různé parazity, kostlivce a hřbitovy z jara :D) a na konci naší "okružní jízdy" se k nám přidal Katemařin pardubický kamarád. (jeden chlap !! wooow !!)

Naše následné kroky se ubíraly směr čajovna. Ne že bych snad neměla důvěru k tamnějšímu personálu...ale nemám.. :D Opět chlapec mouchy snězte si mě a ještě se nás snažil uvést do hypnózy nějakými pochybnými "vypalovačkami", které se motaly pořád a pořááád a pořáááááád dokola. Z otázky "jaké je vaše oblíbené anime", kterážto zůstala nezodpovězena, se hned přeskočilo na doramata a poté opět k nějakým pochybným morbidním tématům :D jak jinak.

Rychle to uteklo a tu se polovina lidu odebrala k odchodu. Načež jsme osiřeli, ale zbyla nám chlapská podpora :-P Netrvalo dlouho a také jsme odvačili vstříci "velkoměstu". U Afi proběhlo vecpávání nám lístků na Kabáty a neustálého ptaní se,  zda jdeme také (saaakra vypadaly jsme snad na to?? !!), rozloučení s mou drahou Elorinne a ahoj ahoj Danče.

 

pár vobrázečků

all

Afi

ošahávání

osahávání

group

kdyby někdo uměl vraždit pohledem, kdo by to byl? A, Medusa B, Medusa  a za C, Medusa ... :D

 

zamek

u zámku

Danca

Danča

pav

pav

cajka

posezení v čajce

Katemara

Ketmara

Medusa

Elorinne

Medusa, Elorinne


 

Toť konec srazu a následné zpovídání co bylo dál....

 

S Isaacou jsme dorazily na nádraží a když už jsme na peróně povídá Isaa "a ty už máš lístek?" ...no v tom teple se mi určitě zapařily šedé buňky mozkové :D tak jsme se musely zase vrátit pro lístek, při tom koupily něco na zub a jely jsme do Přelouče. Tam jsem se opět jala oxidovat u Isi doma. Chudák Bárníček měl ze mě málem smrt, vůbec nechápal co to přišlo za strašidlo :D

Následovalo klevetění, koukání na doramka - KOREJSKÁ! jak jinak! Průplach K-popem a tak. Trochu toho spaní taky bylo, chudák Isaaca ze mě asi nechápe... proč vždy spím déle než ona?? XD Další den jsem opět spáchala vyžírku a po nutné dávce K-dorama po ránu následovalo "nastajlování" a vydání se ven. To byl čas především pro hlavní hvězdy programu Maelka a Vanyelka - aneb photoshoot.

 


Mael to Vanyel together III by ~DecayedFreak on deviantART

 

A když už jsme byly v plné parádě i my, nešetřily jsme místo na kartě jen pro kluky, ale vzniklo i pár našich fotek :)

 

Nakonec jsem si konečně zabalila svých pět švestek, dostala od Isi i dárek k narozkám a zase si to odkodrcala vlakem dom :)

 

Děkuji za sraz i zbytek víkendu !!!

 

 

 

 

 

3 comments:

  1. parádička...škoda že sem nemohla dorazit:(

    ReplyDelete
  2. Jsem ráda, že si byla na srazu a pak jela ještě ke mě. :)

    ReplyDelete
  3. Ketmara se hlásí o opravení své přezdívky :-D
    Tyjo, myslela jsem, že jsi fotila více :)
    A jinak máš pravdu, byl to podařený sraz a Medusa vážně zabíjí pohledem :-D

    ReplyDelete

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.