8 Apr 2011

Orochi 30.3.2011

-CZ-

 

POZOR! NEKRMTE ZVÍŘATA!!

orochi

Předem mého neřízeného proudu slov chci všechny upozornit, že jsou to moje OSOBNÍ postřehy a názory, NEMAJÍ nikoho napadat, urazit ani nic podobného. Pokud patříte k ječícím fangirls umírajícím při jakémkoli slově začínajícím na Oro..., prostě zavčasu zanechte čtení tohoto článku anebo se smiřte s tím, co bude následovat a zdržte se komentářů anebo soudů mé osoby.

 

Děkuji.

 

 

Jak už to tak bývá vezmu to od začátku...

Upřímně řečeno v uplynulém týdnu se staly další věci, díky kterým se mi celý výlet do Prahy na koncert Orochi jaksi rozmlžil.. :D Zasvěcení pochopí.

 

Člověk musí počítat s ledasčím. Například, že na jaře, kdy má být ještě sníh, bude 20 stupňů a že se při obvyklém chvátání na vlak pěkně zapotí. Někdo by řekl, že mu počasí přálo, někdo, jako já, by zase řekl "co to, sakra, bylo za vedro". Dejme tomu, že úvaha o počasí není hlavním předmětem článku a postupme dále...

V Pardubicích přistoupila Danča, v Přelouči jsme nabrali Monču (Issaca) a vesele jsme si to šinuly ku Praze. Výstup byl plánován Praha-Libeň, kde si nás měla vyzvednout Ann, kterou jsme poctily svým přespáním :D. Nicméně, to by nebyl den jako korálek, aby šlo vše hladce. Před výše zmíněnou zastávkou se najednou vlak zastavil. A stál...A stál...nutno dodat, že to nebylo uprostřed polí ale už někde při okraji Prahy, těsně před první zastávkou. Nedočkavě jsme se jaly vystrkovat hlavy z okýnka, cože se to děje. Kdo by to řekl, ty vlaky už nejsou co bývaly...tdy JSOU CO BÝVALY! A právě proto jsou náchylné ke kdejakému karambolu :-P No dost už napínání, před námi se jeden osobák rozhodl, že nastal jeho čas skonání a dál se ani nehne.

Zdržení nebylo velké a nakonec jsme zdárně dorazily na stanici Praha-Libeň a setkaly se s Ann. Následovala jízda MHD, kterou nechci rozebírat, jen snad, že by ctěné město Praha mělo dávat větší pozor, jaké zbojníky to usazuje za volant...

Zavítali jsme k Ann a došlechtily své ctěné xichtíky a povýšily je na obličeje :D A pomazlili Obláčka -  samojeda, jehož jsméno si pochopitelně nemůžu vybavit... poobdivovaly sbírku BJD, knih a tak podobně a vyrazily na obhlídku do Tesca. Když už jsme byly v Praze, že? Co se nezajít podívat do Tesca, no kdy se to nám, vesničanům, stane.... Ne dobře, bylo potřeba trochu jídla na posilnění, to byl ten důvod.

Zhruba někdy po 19 hodině jsme opět vyrazily na projížďku MHD a dokvapily tak do Matrixu, kde již byly přední řady obsazeny netrpělivými ženami i muži :-P

Upřímně řečeno více jsem se těšila na svou drahou Rouwi než na samotný koncert, kteroužto jsem objevila záhy po příchodu (po setkání s protivnou slečnou u šatny a zmateným pánem u vstupu XD ). Poté se na mě vrhla Haru (sladké to přivítání) a Miru (překvapením mi málem vypadly oči z důlků, že si mě to zvířátko pamatuje), autogramiáda ve prospěch vlajky pro Orochi, seznámení s Munamu, objevení Elorine, kterážto mi zatajila návštěvu této show a obdivování mých neko uší XD.

Ještě nebylo ani 8 a nedočkaví fangirls a fanboys už vyvolávali Orochi na scénu.

V plné síle se pak na podium vyřítili v sestavě:

USHIWAKA - Vo.
YUKIMURA - Gu.
MITSUHIDE - Ba.
GENJI-HOTARU - Dr.

Lord Ushi-waka nezklamal mé očekávání a shledaly jsme s Rouwi, že je opravdu tak ošklivý, jak jsme předpokládaly :D

Kytary se ujal Yuki-chan, jehož by si člověk nejraději zabalil do dečky a odnesl domů...tam by pak nahradil všechny plyšáky, co mu zabírají podstatnou část postele.

Ctěný Mitsu-hide a jeho basa mě dostali naprosto do kolen.... netřeba se dál rozplývat...ach Mitsu... :D

Za bicí se nám usadil Genji-hotaru, jehož vzezření je poměrně dost creepy, Manson hadr, a umí chlapec...

 

Hlavní body nadcházejících chvil po nástupu na podium:

ošahávání hudebníků

vřeštění

"happy birthday" song

obdarovávání

prasklá struna -> Mitsu solo

přídavek jako kráva

autogramiáda

pivo

 

Rozepsání bodů, ne moc obsáhle:

S Rouwi jsme se ustálily naproti podiu vpravo, víceméně naproti Yukimu (proto mám taky nejvíc fotek s ním, že? -_-). Kdoví kolikátá řada. Nebylo to ani blízko, ani daleko. Co mě trochu zarazilo byly vřeštějící fangirls, které se jaly ohmatávat to na co dosáhly, s takovou vervou, že se divím, že z Orochi vůbec něco zbylo :D. Lord Ushi-waka si chvílemi musel přitahovat své hadříky těsněji a Yuki se napřídavek raději svléknul, aby byla ta masáž asi účinnější. Chvílemi by se jednomu chtělo křičet "pozor! nekrmte zvířata!" nebo něco ve smyslu podobných hlášek vyzývající účastníky k respektu k předváděným zvířátkům.

Po skončení jedné sklatby se z publika jednohlasně ozvalo "Happy Birthday to you". Ushi totiž zrovna v ten den slavil narozeniny. Potom se mu do rukou vecpaly různé veledary, jako bonboniéry a plyšáci a tak podobně. Yuki se nám jal vysvětlovat, že chtěli přinést dort, ale žádný nesehnali, takže místo toho mu koupili "tohle" a vytasil se s nějakým energiťákem :D . Potom prohlásil, že to teď všichni popějeme společně. A tak mezitím co on hrál na kytaru, my ostatní jsme zpívali, přičemž jsme vždy Lordovo jméno tak nějak...podivně zašuměli :D Poté jsem se dozvěděla, že kdosi intruoval ostatní, nechť ho oslovují "Lorde", přičemž při zpívání oslavné písně bylo publikum zmateno jak tedy vlastně...a vznikly z toho takové slabší momenty. Nicméně Ushi vypadal poměrně dost překvapeně, ne-li zaskočeně. Snad i potěšeně...

Prokletá prasklá struna na Yukiho nástroji nám přinesla basové sólíčko. Nutno přiznat, že Mitsu je kus komedianta a očividně má rád plyšáky :D

Yuki zručně vyměnil strunu hned na podiu a jelo se dál.

Časem mi začali poměrně dosta vadit ne děvčata a Miru v první řadě! ani ve druhé řadě! ani....no sakra tak k věci co mě to vadílo? Ti metalově vypadající týpci co mi dejchali na záda, nakonec se narvali před nás a na Yukiho ukazovali srdíčka...co k tomu? WTF?!!! Ne jen že ho osahávali nebo alespoň chtěli ! Ještě mi málem ukáply sliny z jejich pysků na můj velevážený fotografický přístroj. Lidi...trochu sebeúcty by se hodilo. Říká vám něco slovo jako pýcha nebo její nižší stupně? Zřejmě ne...

Sakura nechť nám zní navždy v uších... Kluci nám pak ještě předvedli pár "koncertních pohybů" jako skákání ze stupínku, třesení hlavou a podobně :D

Po odehrání se sbalili a zmizeli nenávratně (nenávratně? :-P) za dveřmi. Načež jsme se s Rouwi nahrnuli ke stánku se suvenýry a jaly se nakupovat stuff příhodný pro nadcházející autogramiádu (Ushi: "za chvíli budeme mít támhle autogramiádu" ..dav mlčí, Rouwi: "oni mu nerozuměli, že ne?" já: "zřejmě ne, víš jaká by tu už byla tlačenice, kdyby jo?" XD). Při té příležítosti mi Rouwi opatřila dárek - chopsticks Orochi -TÍMTO VELKÉ DÍKY ZASE A ZNOVA!!!

Pročež se dveře otevřely...nakráčel Creppy bicman Genji, usedl za svoje nářadíčko a pěkně nám to vytmavil. Ze svého fleku v první laině autogramiády nás nezvedlo ovšem ani to, když nakráčeli i všichni ostatní a předvedli přídavek, jakýžto jsem ještě neviděla... (a znova ta Sakura).

 

Následovalo čekání na smrt. Tedy na autogramiádu. Miru se vytasil se svým uloveným trsátkem (pche, jako bych to nečekala! :D ale bylo fakt pěkný...po slibu, že ho vyfotím s Yukim jsem si na něj mohla šáhnout !!! :D).

Konečně...přišli, usadili se, vypadali vyjeveně :D S Rouwi jsme uhájily naše čestná místa prvníčků. Nakonec jsem ulovila asi jen 3 totky fanoušci + Orochi, jelikož paní, co je strážila nám to posléze zatrhla.

A tak jsme téměř u konce pohádky O Orochi a jejich show...

Po zákazu slečny čarodějnice Rouwi odchytila bedňáka, kterýžto tam zářil svou....zářil... :D (*rozostřený pohled*). Ten se nám milostivě podepsal.. :D a pak jsme šly zchladit své chřtány čerstvě točeným.

Poslední zážitky... Když všichni opustili klub, kromě nás, kteří potřebovali pivo ! XD ukázal se ještě Yuki...u baru mu bylo oznámeno, že už nic nedostane a tak se kluci odporoučeli. Sakra Rouwi...příště tu stydlivost necháváme doma, je ti to jasný? XD

Pak už nás čekalo jen setkání s protivnou paní u šatny, a výlez ven, kde ještě čekali nedočkavci, aby mohli očumovat kluky, jak si nakládají nářadíčko do dodávky. Což se za chvíli začlo také dít. S Rouwi jsme se "čumění na zvířátka" nezůčastnily. Přece jen máme k ZOOlogickým zahradám své výhrady. Ani by mě nenpadalo někomu závidět, že viděl Yukiho, jak na něj dělá opičky nebo že se jich ptali na nějaký podnik, kam by se dalo jít, ani dojemné mávání. Prostě jsem asi jiný level. Nebo prostě nejsme ty správné "fangirls", drahá Rouwi...nicméně, to jsme věděly vždy :D !

 

Přespání u Ann, hurá domů...a hurá na praxi (Monster to jistil, ale stejně nevím, co jsem to tam těm dětem bulíkovala).

 

orochi stuff

orochi stuff

 


Orochi Ushiwaka_play_flute by ~DecayedFreak on deviantART

 


Orochi Genji-Hotaru by ~DecayedFreak on deviantART

 


Orochi Mitsuhide 4 by ~DecayedFreak on deviantART

 


Orochi Yukimura by ~DecayedFreak on deviantART

 

 

VÍCE FOTO NA MÉM DA

 

 

Takže, kdy se chystá další akce?? :D

 

 

 

 

 

2 comments:

  1. Omg takhle zábavnej report jsem dlouho nečetla XD Nicméně to byla super akce a slibuju že příště se stydět nebudu a pozvu ho se posadit k nám :)

    ReplyDelete
  2. samohaf se jmenuje alfirin. a koukal na mě ošklivě, když jsem vás ve čtvrtek odpo nepřivedla zpátky :D

    ReplyDelete

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.