18 Nov 2011

Hairstyle I wanna get

wig

yop...tak tohle je paruka.

Jelikož mám ale zrovna krátké vlasy a zrovna potřebují regeneraci, na co kupovat paruku.
Henna je potřeba, to už je jasné od té doby, co mi vlasy po chemce začaly padat tak, že mám strach, aby m na té hlavě vůbec něco zbylo.

No vzhledem k tomu že mám nyní na hlavě něco podobného (jo podobného, protože STEJNÉ to s mými vlasy být nemůže tak si odpusťte trapné komentáře) tak to zas nebude taková změna. Jen ta barva... Takže uvidíme co z toho vzejde.
Mám tu ještě zásobu červené, takže až padne, pomalu se začnu chystat na hennu. Ještě tu mám růžovou a ta asi dojde až po tomto pokusu...

No, kdyžtak se prostě nakoupí víc paruk. Tak nějak mě opouští vlasová krize na chvíli a začíná mi to být jedno. Dlouhý  je mít nemůžu, takže žiletka tam, nůžky sem...to je fuk :D

tákže první krok bude nechat to narůst.. hlavně tu levou stranu že..

hairhairhair

btw tohle je po umytí bez stylování XD - takže apartní vlnkyyyy >_< !

 

That's all....

No comments:

Post a Comment

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.