10 Nov 2011

[FF] Zpátky do školy XII. -final part?

jongkey


Nakonec se mi podařilo přespat v dormu FTIsland. Je dobré mít kamarády poblíž. Ráno jsem se snažil na oplátku ukuchtit snídani, než mě Jong zapudil od sporáku, že prý má svou kuchyni moc rád a měla by ještě chvíli vydržet. Vůbec nevím co tím myslel. Asi nemá rád připálená vajíčka…
Po děkovačce a nekonečném uklánění jsem vypadl na čerstvý vzduch. Měl bych se vzchopit. Ta situace s naším trojúhelníčkem nikam nevede. Chvíli jsem se toulal ulicemi a snažil se namluvit si, že vážně o nic nejde. Z rozjímání mě vyrušilo zvonění mobilu. Manažer. Uklidnil jsem ho, že už jsem na cestě a vzal si raději taxíka.
K mojí radosti to byla schůze o ukončení té hloupé školní show. Snažil jsem se tvářit ne zas tak nadšeně. Moc mi to nešlo. I ostatním se viditelně ulevilo. Až na Minha. Ta pozornost děvčat mu bude asi chybět.
Potom nám dal denní plány, zase musíme začít makat (kvůli show byl často volnější režim) a taky s námi probral plánovaná vystoupení. Byl jsem rád. Práce práce práce. Čas zapomenout… Kéž by mi bylo dopřáno.
Po odchodu manažera jsem se chtěl někam jen tak odkulit. Poslední volný den. Možná nakupování? Jenže to už mě Jonghyun držel za ruku a trhal hlavou. Dělal jsem nechápavého a čučel na něj jak kdyby spadl z višně.
„Co je?“ zeptal jsem se ho a doufal, že ho to fakt vytočí. Zarazil se a propaloval mě pohledem „prosím pojď“. Jenže mě se prostě nechtělo.
„Jestli něco potřebuješ, tak to klidně řekni tady.“ Rozhlídnul jsem se po osazenstvu. Onew s Minhem nechápavě mrkali a vypadali, že pokud něco začne radši rychle zmizí, zatímco Key měl místo rtů bílou nasranou čárku. Nečekal jsem to. Škaredě jsem se sekl. Jonghyun začal mluvit!
„Fajn,“ začal. „přestaň pořád utíkat… to nikam nevede. Nebo to takhle chceš?“ zača jsem být nervózní. Sakra. Už se nadechoval, že bude pokračovat. Vzpamatoval jsem se a urychleně zasáhl.
Taemin
„Hele, já nevím o čem mluvíš. Jestli to tady s Keyem chcete schovávat, je to vaše věc.“ Pokrčil jsem rameny. „Požehnání snad ode mě nepotřebujete…?“ ha, to jsem mu to natřel-myslel jsem si. Jenže Jonghyun mě obdařil takovým pohledem, až jsem málem zavrávoral. Čapnul mě za ruku a vůbec se už nedoprošoval. Odtáhl mě za ruku do ložnice, zatímco ostatní jen nevěřícně koukali. Key nezahálel a cupital za námi. Začínal jsem kvasit. Jal jsem se spílat Jongovi do tváře.
„Už mě do toho nezatahuj! Pro mě je to uzavřená věc! Už to skončilo jasný? Vlastně…ani nic nezačalo. Takže nevím co tady řešíme. Jen mě z toho už vynechte!“ při poslední větě dorazil i Key, proto jsem poslední „prosbu“ směřoval k oboum. Key vypadal docela uspokojeně nad tím co říkám, kdežto Jonghyun se tvářil nesouhlasně a krabatil čelo.
„Key…můžeš?“ naznačil mu ať vypadne. Tázaný se rozkročil, jakože to teda nemůže a zůstal pevně stát.
„Fajn.“ Vzdychl si Jonghyun a obrátil pozornost zase ke mně.
„Nechtěl jsem, aby se to takhle podělalo. Vždyť to snad víš..?“ znělo to zoufale až mě to málem obměkčilo. Zatvářil jsem se nedostupně. Už jsem říkal to o té medaili za herectví? Vzdychnul si. Key zahlížel značně rozčileně. Zvednul jsem obočí jestli to je jako všechno? Jonghyunovi se začínal do tváře rvát zmatek. Ha, jen se pokoupej, já už nic neřeknu. Sevřel jsem pevně rty na znamení, že jsem domluvil a víc už nic nebude.
„Taeminnie…“ zkoušel to dál. V tom to už Key nevydržel.
„Tak co po něm ještě chceš?!“ prskal „Vždyť už se vyjádřil! Není to zbytečný, tady hrát na tolik stran?“ pochopil jsem, že i Key se cítí v pasti a vlastně se čeká jen na Jonghyuna.
Pustil moji ruku a sklonil hlavu. Věděl jsem, že tohle je konec. Usmál jsem se. Bolestně ale zároveň uvolněně. Chci tuhle šaškárnu už mít za sebou.
„Jonghyun-ah…“odhodlal jsem se „je to dobrý. Měl jsi pravdu…jsme v jedné skupině… A pokud… pokud tady má někdo s někým být jste to asi vy dva.“ Zase jsem se usmál. Tentokrát to vypadalo docela pozbudivě. Keyovi se rozšířily zornice překvapením nad tím, co hlásám a Jonghyun se tvářil jak obrovská kupa neštěstí. Stále s lehkým úsměvem jsem se otočil k odchodu. Možná jsem si přál, aby mě chytil za ruku. Aby mě objal. Aby mě…políbil? Aby mě prostě nenechal odejít. Jo. Asi někde v koutku duše a celým srdcem jsem si to přál. Nestalo se to. A já byl rád.
Vyšel jsem z pokoje. A to byl konec. Konec „milostné“ trojky ze SHINee.
Shinee

bai baI

8 comments:

  1. děkuju i za poseldní díl :) pěkně si to ukončila :)

    ReplyDelete
  2. Dvě věci mi vadí: že nebylo vyjasněno, jak to přesně bylo (četla jsem pozorně, ale ty náznaky atd. se fakt počítat nedají! :D) a co přesně bylo v těch SMSkách. Nesouhlasím s ukončením před tím, než se čtenář dozví, o co šlo! :(
    Škoda, že to je finální díl. Chtěla bych pokračování. A chtěla bych, aby byli spolu, a né aby jim to nějakej pitomej Key překazil. >

    ReplyDelete
  3. k věci sms:
    ano, souhlasím, čtenář by měl být obeznámen, mělo by mu být vysvětleno atd atd atd. to vím také nicméně
    .........................
    „Tu smsku.“ Procedil jsem mezi zatnutými zuby. Rozšířili se mu zorničky. Že by se panáčkovi rozsvítilo? Polknul. Moc dobře jsem věděl, že neví co říct. Vlastně jsem o to nestál. Sklopil jsem hlavu a začal si zapínat kalhoty.

    „Minnie…“ začal zase.

    „Však to je vpořádku…“ skočil jsem mu do jistě dojemného proslovu. „Jste páreček k pohledání. Jen nechápu, proč to před náma tak maskujete. Jestli kvůli mně, tak se vůbec nežinírujte!“ chrlil jsem.
    ....................
    myslím že se dá vydedukovat, co za typ smsky to bylo, jen si člověk musí spojit s předchozími díly (kdy Jonghyun mluvil s Keyem v pokoji, načež Taemin slyšel co neměl). Jistěže vysvětlovat a objasňovat se má. Ale tohle bylo podáno takto naschvál ponecháno (jelikož může-li si pozorný \"fanda\" všimnout za \"final\" je otazník :)))) )

    Za druhé k pairingu se vyjadřovat nebudu. Fanoušci SHINee vědí svoje. :D Jongkey 4 eva XD
    (btw nemyslíte, že je to tak trochu z reálu? Jonghyun v poslední době byl takovej rozjetej..ale nakonec vždycky skončí s ummou ne? XD)

    ReplyDelete
  4. Promiň, ale s tebou nesouhlasím :) mě to přišlo pěkné, jak to Ari vymyslela a celkově ukončila a nechápu, proč by všechno mělo být popsáno do poslední tečky ... jako hlavně nějak jsem nepochopila, co Ty na tom nechápeš ... mě to přišlo úplně normálně \"logické\" a hlavě Jjong patří ke Keyovi :D

    ReplyDelete
  5. JongKey 4ever! =*w*= ... hej já nechcu aby to ještě skončilo!!! >.

    ReplyDelete
  6. JongKey 4ever! =*w*= ... hej já nechcu aby to ještě skončilo!!! >.

    ReplyDelete
  7. to se zdá jen mě nebo se mi ten coment fkt nechce poslat celej? \"-.-

    ReplyDelete
  8. Asi nechce :D zkus to ještě jednou :-*

    ReplyDelete

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.