15 Nov 2010

Závěrečky v autoškole

ehhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Ne, že by to bylo nějak zajímavé pro ostatní....

Ale vzhledem k tomu, že to stejně nikdo nečte (a pokud ano, tak to nekomentuje.... X__X - což je fakt "super" psát blog bez zpětné vazby), tak mi to žíly trhat nemusí, že ano.

Autoškolu dělám více méně z donucení. Sama bych se k tomu jen těžko dokopala. Prvotní strach byl z řízení - a především z toho pána, co bude sedět vedle mě a rvát si vlasy :D

Teď mám stres z toho, že zítra mám závěrečky a neumím teorii.

No prostě, autoškola je jeden velký stres. Těch mám dostatek, tak proč si ještě přikládat..... A bylo mi přiloženo.

Nějak se mi to nechce dělat na víckrát, ale asi mě to nemine.

Navíc pokud někdo víte jaký jsem cholerický nervák, tak pochopíte, že tahle zkouška pro mě bude opravdu zátěžový jako málo co.

Kdoví, jestli budu vůbec vědět, kde mám pravou a kde levou....

 

Nicméně, držte mi palce, jelikož pokud to konečně dodělám, budu mít více času na překlady, kreslení, vyrábění, správu blogu a podobně :-P !!

 

Zlom mi vaz !

Zítra se to rozhodne....

 

 

 

 

No comments:

Post a Comment

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.