21 Nov 2010

JAPANOFILNÍ SRAZ 18.12.2010

 

!

 

Ujímám se organizace Vánočního srazu v HRADCI KRÁLOVÉ.

Prvoplánové datum: 18. 12. 2010

 

čtěte prosím dále....

JAPANOFILNÍ SRAZ

= POKUD SE ZAJÍMÁŠ O COKOLI OHLEDNĚ JAPONSKA, TAK JE TO SRAZ PRO I PRO TEBE!!

 

MÓDA? HUDBA? KUCHYNĚ? HISTORIE? KULTURA?

 

 

Datum: 18. 12. 2010

Program:

-setkání na velkém náměstí u Katedrály svatého Ducha (to je to velký gothický a budu vás u toho fotit :D ) před 13:00

-třeba nějaká to procházka kolem náměstí

-posezení v kavárně U Knihomola (rezervováno je od 13:30 takže kdyby chtěl někdo dorazit až tam, hlaste ke jménu Arisu a hrozně moc početné skupince :-P XD )

Mimochodem co já si pamatuji, dobře tam vaří. Nápojový lístek je celkem obsáhlý se slušnými cenami.

Jak tam:

  • MHD:
  • od hl. nádraží linky č. 2,6,11
  • zastávka: Adalbertinum

 

MAPA ZDE

(ČERVENĚ OZNAČENA JE KAVÁRNA KAM SE UCHÝLÍME, ZASTÁVKA ADALBERTINUM JE TA NEJBLÍŽE NÁMĚSTÍ - JAK JE ULICE PALACKÉHO A V KOPEČKU)

 

S sebou si zabalte:

  • foťák (budeme mít spoustu kompromitujících obrázků XD a budeme mít co ukazovat dětem :-P)
  • telefon !!! (prosím vás neberte mamince pevnou linku, vemte si váš mobilní telefonek...všem přihlášeným rozešlu moje číslo, takže v případě nouze volejte)
  • peněženku a v ní: nějaké drobáky a občanku
  • pořádné oblečení (pokud budete chtít na obhlídku náměstí, tak ať neklepete kosu :) )

 

 

>>U KNIHOMOLA<<

 

 



Přihlášky uzavřeny

 

kontakt org. : Arisu.Kei@gmail.com

 

pika-tchu

PŘIHLÁŠENÍ:

Tsun
Bell
KroCZan
Orihime
Naru Ichigo
IAMkaaa
Elorinne
Riyutaka
Green
Alenka
Tirinwa
Tay Midori
Hiddyna
Andy
Ranya
Miyu
Hachiko
Kadet
Yuusuke
valentynek2
Diss
Terezka
Dany

 

A co jsem si na vás připravila:

taková malá blbost, podle toho, co jste si napsali do přihlášky aneb jak poznám sympatizanta XD:

normal

 

 

jsouti normálnější mezi námi... :D

 

 

 

 

 

 

 

 

otaku

 

 

jsou otaku

 

 

 

 

 

 

loli

 

 

jsou lolitky nebo harajuku vyznavačky

 

 

 

 

 

 

 

japanofil

 

 

 

je prostě japanofil

 

 

 

 

 

 

VK

 

 

je VISUAL KEI bitch

 

 

 

 

 

Panenky jsou i pro kluky (bohužel jsem neměla čas a navíc počet a pohlaví účastníku je stále mlhavé chvílemi...)

Takže kluci, nezlobte se, že vaše panenka není boy....třeba příště

A vycházím z info, které mám před sebou tudíž, třeba se bude cítit někdo ukřivděn, tak si to prosím tak neberte.

Dělám co je v mých silách a možnostech.

 

 

 

 

 

 

 

(pokud jste posílali přihlášku a nevidíte se na seznamu, neváhejte mě ihned kontaktovat)

 

 

Naviděnou v sobotu !!!

9 comments:

  1. Ani jsem nečekala, že se další sraz bude plánovat takhle rychle, ale jsem za to ráda, pokud se nestane nějaká nečekaná věc která by mi zhatila plány, tak bych dorazila:)

    ReplyDelete
  2. A. Georgia Screams25/11/2010, 02:13

    Na minulý v HK jsem nemohla, ale tentokrát se vážně pokusím přemluvit rodiče, abych mohla jet a možná semnou pojede i kamarádka, takže by to mohlo vyjít.
    Nevadilo by, kdybych odešla dřív (nevím přesně kdy)? Protože moji rodiče nechtějí, abych jela vlakem někdy večer, kdy tam jezdí pochybný existence a tak.

    ReplyDelete
  3. určitě je zkus nějak přemluvit ;)
    trvání srazu je pochopitelně individuální. Každý si bude odcházet kdy bude potřebovat.
    Vztyčný je pouze příchod, abychom se sešli, popřípadě se může někdo připojit až někde cestou.
    Odkud jsi?
    Případně mě kontaktuj na mail nebo icq. (kontakty na mě najdeš v levém menu hned pod fotkou ;) )

    ReplyDelete
  4. ach jo, vždycky beze mně! :/

    ReplyDelete
  5. to Yukira: tak šup, poslední možnost se přihlásit, napiš mi na mail

    Arisu

    ReplyDelete
  6. ~A v kolik hodin je sraz (popř. v kolik tam budeš Ty?) ? :3

    ReplyDelete
  7. Okdy budeš čekat na tom náměstí??
    Já jedu do HK z Náchoda autobusem a na to náměstí se dostanu pěšky...Vím kde je a trefím tam x) ale nevím jak dlouho my to zabere..

    ReplyDelete
  8. Dnes vás ještě potěším mailem, holky :-*

    ReplyDelete
  9. Já se určitě objevím u Katedrály v 12:~ x) takže ve 13:00 tam budu xD

    ReplyDelete

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.