8 Jan 2012

Haters gonna hate

-mě to nezajímá-

Ano, to je mé motto, které mi všichni cpou nazpět s tím, že co to jako je!
Nakonec...je to dobré motto :D
Například teď, kdy se tu objevil jistý pan Pomozkovémrtvici (neboť toto označení mi přijde pro tebe příhodné, chlapče), můj nový hater.

Víš, mě nenasereš :D Moje oblíbené úsloví ti v tom totiž brání.
A co dál, i já vím, že haters gonna hate no matter what. A už vůbec mi nestojí za to s tebou komunikovat dál. Co jsem chtěla říct, to jsem řekla. Nečti personal blogy a běž se léčit. Protože očividně anglicky umíš, ale významy ti těžce unikají. Vlastně mám celou dobu pocit že já o voze, ty o koze. Takže prosím, běž trapčit někam jinam. Mě to totiž co? NEZAJÍMÁ :D

I sebedokonalejší člověk má své hatery. Takže takové stvoření jako já by jich mělo mít hromadu. Unfortunately mi ještě nikdo nezaložil hatefanclub. Což mě trochu irituje a jeden člen z  něj vystoupil a znovu se připojil k mým obdivovatelům. Nuda. :D

Všichni jistě mají v paměti případ GD + marihuana. Ano i tehdy se projevili ne jen staří haters, kteří přece vždy věděli, že GD je idiot, ale dokonce i jeho fans se obraceli proti němu! To je něco, co se nedá tak snadno pochopit. I já nenávidím ganju, ale to ještě neznamená, že půjdu proti takovému člověku jako je GD. Zdá se mi to uhozené.
Každý by si měl ráčit zamést před svým vlastním prahem. Bylo by na tom světě hned líp.
Protože PROČ se sakra navážet do někoho jiného? Do jeho názorů? Do jeho života? Do jeho filosofie? Do čehokoli osobního? Nedává mi to žádný smysl. Naprosto ne.
Včera jsem prohlásila, že míra tolerance záleží na tom, jak jste vyspělí. Jako osobnost pochopitelně. Taky na tom, co jste zažili. To jistě. Nemyslím si to jen proto, že jsem ten nejtolerantněší člověk široko daleko (ach to ego :D), ale zkrátka proto, že mi to přijde logické. Čím víc vím, čím víc jsem poznal a zažil, čím víc mám "rozumu", tím jsem tolerantnější.

No, už ani nevím co jsem to vůbec chtěla původně říct :D můj 4D svět se dneska nějak točí.


Takže nezapomeňte, že mě vaše hate kecy vůbec nezajímají. Já jsem já a hotovo. Sayounara baka na hito *mává s úsměvem na tváři*

 

 

1 comment:

  1. \"I sebedokonalejší člověk má své hatery. Takže takové stvoření jako já by jich mělo mít hromadu.\"

    xD Hell yeah Alii ;) :D :D
    Ty se nezapřeš :D ;)
    he is a moron...

    ReplyDelete

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.