21 Sept 2011

U zápisu dítě stálo...

upce

A tak jsem jednou šla  na zápis.
Vzhledem k tomu, že spoje do PCE z VM jsou pěkně... na nic... musela jsem se vydat již v 9 hodin ráno! (zápis od 13:00), naštěstí mám schopnou pardubickou kamarádku, která na zápis putovala také a tak se se mnou sešla už dřív.
Z jedné hodiny zápisu se vyklubaly dvě. Spousta užitečných informací (zajisté?), které si již nepamatuji. Spousta bolesti hlavy. Kupodivu vcelku málo utracených peněz (proč má na sobě všechno hnusné kytky nebo je to hnědé? nebo nejlépe s hnědýma kytkama??). Vyplnili jsme spoustu formulářů, ve kterých se asi 100x požadovalo vypsat celou adresu, párkrát jsme se podepsali, ignorovali poučení o bezpečnosti, prošli Pardubice křížem i krážem...a tak.

Po celém dni jsem tedy dorazila domů. Dovezla jsem si nějaká lejstra, už zmíněnou brutální bolest hlavy, narušenou psychiku z toho, že jsem vysokoškolák a že jako nevím, co tam sakra dělám a taky pěkně blbou náladu, jelikož jsem hrozně unavená.
A teď jdu ven (ano o půl 11 večer) na někom si ten vztek vylít.... :D


howk.

 

 

No comments:

Post a Comment

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.