7 Sept 2011

SCHIZOPHRENIC ALICE

SCHIZOPHRENIC ALICE

Nevím kolik lidí zaznamenalo další můj výtvarnický úlet...a to stvoření vlastní "značky".

Když jsem přemýšlela, jaké jméno bych měla dát svojí "značce" (chápejte nepovažuji se za značku, jen nemám momentálně příhodnější termín, jak označit ten pojem), ovlivnilo mě momentální rozpoložení a vlastně dlouhodobé rozpoložení :D Netřeba dlouho povídati, inspiroval mě klip G-Dragona a Lewis Carrol. (Alice je moje pravé jméno a vždy jsem byla považována za člověka, který žije mimo realitu), takže ještě toho do mlýna).

O mém (ne)umu:
Šiju krátce, učím se sama. Výtvarničím nějaký ten pátek a pokud se zamyslím nad řemeslným partem, je to již více než rok, co jsem začala vyrábět šperky - kombinace drát/korálky...Což by se mělo cenit jelikož komponenty jsem si většinou vyráběla sama :D

Co k výrobkům:
Nekopíruji. Vše co dělám snažím se dělat originálně a žádný kus z mé dílny není stejný! A též není dokonalý!
Pokud se někde inspiruji, zakládám si obrazy do paměti, kde se stejně zkroutí a zdeformují a leze z toho to, co leze.

Co se dá očekávat/ používané materiály a techniky:
-drát/korálky/ ->drátování/korálkování - náramky, naušnice, přívěsky...
-fimo
-šití jednoduchých věcí jako - mašle, spodničky, bloomers, dead dolls apod.
-přešívané věci (seconhand, starší kousky, vietnamci)

Znakem SA je "bittersweet" mode - což znamená hořko-sladký...prostě schizofrenní. Strašlivéx roztomilé, hezké x odstrašující (co si pod tím máte představit? něco jako Hello Kitty s půlkou mozku venku... )
Kombinace černo-růžová je poznávací znamení (základní kombinace SA, ale nebude se na ni pochopitelně upínat!).

Otázky do komentářů/emailu/tumlru/FB/DA

Děkuji za pozornost.

 

Kde se dá SA pořídit:

T-hell shop

 

Základna:

Deviant Art - SCHIZOPHRENIC ALICE

 

 

 

CuCuCupkake

ilustrační obrázek z dílny SA

 

 

No comments:

Post a Comment

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.