13 Dec 2010

SuG

they always make me smile


Je to poněkud zvláštní, že tuhle neposkvrněnou rubriku započnu zrovna touhle kapelou....

ale vlastně je to dost poetické - měla jsem k nim cestu dlouhou.

 

Krátce o SuG :

サグ

Nejprv se podíváme na zoubek názvu kapely.

Sug -> z anglického "thug" (gangster) -> v japonském přepisu "sagu" => a z toho poetické SuG

 

co oni jsou vůbec zač? Vlastně Visual Kei - opovažuji se tvrdit Oshare Kei

(jelikož Oshare vznikl z Vizualu, tak se je neopovažuji rozdělovat, i když se uvádí, že Oshare je protiklad Visual...

ale o tom zase až jindy)

 

Co je mi známo o tvorbě:

2 mini alba (EP): I Scream Party (2007), Punkitsch (2008)

2 studiovky: n0iZ stAr (2008), Tokyo Muzical Hotel (2010)

a několik singlů (něco přes deset) - zatím poslední singl Crazy Bunny Coaster (1.12.2011)

 

A kdo vůbec jsou:

vokál: Takeru

Kytara: Masato

kytara: Yuji

basa: jako zakládající člen to byl Shouta, který moc dlouho nepobyl a v roce 2007 kapelu opustil -> Chiyu

bicí: ex Mitsuru, odešel v březnu 2009 a hostující bicman se stal plnohodnotným členem -> Shinpei

 

a podrobněji?

 

TAKERU

Takeru Narozen: 11.5.1989

Výška: 162 cm

Váha: 49 kg

Krevní skupina: 0

Co on rád: sledování filmu, nakupování, vyhledávání krásných věcí

Arisu říká: nejroztomilejší a strašně crazy sluníčko

( a nikdy si neodpustí blbé kecy    na účet ostatních - a většinou

je to něco co notně musí podkopat jejich    sebevědomí :D:D:D )




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SHINPEI

SHINPEI

Narozeniny: 20.3.

Výška: 158 cm

Váha: 40 kg

Krevní skupina: 0

Co on rád: spánek

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CHIYU

Chiyu

Narozeniny: 27.12.

Výška: 174 cm

Váha: 56 kg

Krevní skupina: 0

Co on rád: nákupy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

YUJI

Yuji

Narozeniny: 21.10.

Výška: 168 cm

Váha: 52 kg

Krevní skupina: B

Co on rád: komixy

 

Arisu říká: hroznej hyperaktivec a bavič XD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MASATO

Masato

Narozeniny: 26.5.

Výška: 167 cm

Váha: 51 kg

Krevní skupina: A

Co on rád: pozorování krajiny

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Proč byla moje cesta k nim tak trnitá:

Jako pravověrný metalista jsem poprvé viděla od nich tento klip:

 

 

a řekla jsem si ... WTF ??!!! Tak to už je moc i na mě (a je to kurva růžový!!).... a snažila jsem se je vypudit z mysli....

 

Pak jsem ale potkala další věc...

 

............a už jsem byla jejich.........

 

Vždyť oni můžou za to, že mám ráda růžovou !!!!!!! :D (ale vážně!!)

 

Takže ještě pár slušivých vobrázků...

nová image...

Sug

 

prostě oni...

Sug

 

můj ...můj...můůůůůůůůůůj Takeru *__*

Takerut

a ještě...

Takeru

 

a teď ten druhej nejroztomilejší úsměv na světě (první patří Miyavimu ..ehm ehm)

Takeru

 

a Yuji

Yuji

a ještě...

Yuji

 

a Chiyu

Chiyu

a ještě...

Chiyu

 

Masato

Masato

 

a Shinpei

SHINPEI

 

 

Jejich vtípky a řeči mě dokáždou vždycky rozesmát.

Ať už Yujiho "cheesucake" (mimochodem to je fakt vtipný výlev :D)

nebo když prudí Takeru co že si to zapoměl v hotelu..."jacketo !!!" :D

(ten jeho nechápavý výraz, když vůbec netuší co tam nechal je k nezaplacení)

nebo Takeru věčné rejpání do všech okolo a oplakávání Shousukeho .."shouskuke ...don't dieeeeee" XD ....

a tak dále a tak dále

(zrovna dneska mě pobavili "L" ..."l" ? "but it doesn't make any word" XD ...)

tyhle prkotiny dodám příště :)

už to tu smolím moc dlouho! (takže né že to někdo jen tak obšlehnete :-P )

 

 

Ende

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 comments:

  1. Shinpei je stejně roztomilejší XDDD

    ReplyDelete
  2. pravda, Shinpei je nejroztomilejší XD ale osobně mám nardadši Takeru a Yujiho, protože to jsou šílený showmeni :D

    ReplyDelete

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.