8 Dec 2010

Po dlouhé zimě přišlo jaro

spring

Jak jsem si to dnes tak hasila domů, mezi těmi hektolitry vody... přišlo mi na mysl, že je úplně jarní počasí. I vzduch byl teplý a ...prostě jarní.

Sem tam vykukovala sytě zelená tráva... no, to nebyla moc dlouhá zima :D

Od zítřka má prý být zas o něco méně stupňů, tak jsem na to zvědavá. ...A zemi pokryl led. Trvalo to sto dní a sto nocí....hm, dobře, dneska mám zvláště ukecanou náladu a už jsem taky dost přepadlá, takže mi to mele trochu pod obraz.

Nicméně, pokud se chystá ledovatka, Aru se chystá zůstat zavřená v pohodlí svého domova, kde není ohroženo toliko její zdraví. (ohroženo je vždy, protože já si dokážu něco udělat klidně i ve spaní...).

Tyhle výkyvy počasí a především teplot mi vůbec nedělají dobře. Je to přínosné tak akorát k tomu, aby si člověk poležel v posteli a shlédnul zase nějaké to anime. Na což ovšem vytížený, pracovitý, školou povinný občan nemá čas!

Nicméně doufám, že pravá zima s tunami sněhu a mrazy až to praští ještě přijde ^^

 

 

 

No comments:

Post a Comment

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.