26 Dec 2010

JPFS I

Rychlostně rychlostní minireportíčíneček z Japanofilního srazu v HK

Jelikož už je to týden...a nebyl na to dřív čas (a ani chuť, když už jsme u toho), tak jen pár řádků o uplynulém srazu...

 

Byla bych raději, kdby poreferoval někdo jiný. Avšak nevím zda toho se dá někde dočkati.

Tudíž budu zase plkat sama.

Ok. Začneme již předvečerem všech ...cože? předvečerem srazu... Jmenovky rozstříhány, třídění do obáleček, držení se zuby nehty, abych všem nepožrala čokoládové penízky, které jsem tak svědomitě sháněla, shánění placek, které byly rozstrkané bůhvíkde XD a tak...

Dopoledne honem opsat na poslední chvíle čísla, kdyby se mi nějaká ovečka zatoulala, hodit na sebe nějaké to oblečení, a Green už čeká..a Kroczan už čeká. A rodiče šílí. A mrzne až praští a tak dále.

Cesta do HK proběhla v pokojném pokoji dvou ještě nevnímajících cápků a jedné nevnímající organizátorky :D

Potom trocha hledání se na Hradeckém terminálu. Že kolem sebe s beruškou Bell chodíme, to nás opravdu vůbec netrápilo a hledaly jsme se radostně dál :D Nakonec jsme přece jen usoudily , že je moc zima, a že bude lepší se najít...

Nakonec jsme trefili i na Velké náměstí (naváděcí sysetém značky Green+Arisu zabodoval :D).

Zde jsem si neprve ověřila U Knihomola rezervaci a domluvila se jak to asi bude vypadat (kdo to mohl tušit :D) a zamířila jsem se svojí, zatím nepočetnou skupinkou, ke Katedrále. V půli cesty jsem zahlédla podezřelou skupinku č. 1 a vzápětí podezřelou skupinku č. 2, jakžto se k sobě hrnou a ujišťují se, že jsou podezřelí stejným způsobem. V tu chvíli jsem si je přivlastnila pod svá křídla (jelikož byli moji, tak co?!), a šlo se mrznout ke Katedrále.

Hromadné mrznutí se neobešlo bez focení a když dorazila IAMkaaa, tak se objevilo i nějaké to veselí :D Povinné běhání kolem katedrály se nakonec nikdo neujal. Během čekání mi dorazila i vtipná SMSka od Terezky, takže jsme si počkali ještě chviličku navíc. Ale konečně se k nám připojili i poslední holubičky a tak jsme, zmrzlí jako sobolí hovna, mohli vyrazit směr Knihomol.

A teď už jen zkrátka... paní nás usadila, vzápětí se ujistila, že tohle nebude ledajaká akce, a že klidu je v nás, co by se za nehet vešlo. Co čekat od velké bujaré společnosti. Málo naplat ...organizátorova špatná volba podniku (zabijte hooo, kdo to byl...? no na mě nekoukejte, já určitě ne! :D:D:D). Všeobecné veselí pokračovalo, lidi přicházeli a pak i odcházeli. Nedokážu vám ani říci konečný počet návštěvníků srazu, jelikož byl tak pohyblivý, že těžko to spočítat.

Zpestřením byl prodej placek a mašliček a naušniček a ..a ..a Terezky Hell. (což doufám potěšilo nejen mě :D). Dalším spestřením mělo býti "představování", které vymyslela moje milovaná Ovečka. (ne že by se to vydařilo, jak bychom si představovali :D). Další spestření přišlo, když jsem dorazila na dámské WC a zjistila, že tam jsou obrovská zrcadla. Potrhlé focení na toaletách tudíž neminulo mě ani mé oběti :D Moje drahá crazy polovička zplodila pózy, které budou na věky v síni slávy nejpózovatějších póz :D

Jelikož se do místnosti, kde jsme si soukromničili pak přikradla i jiná společnost, museli jsme řádění trochu zkrotit (jo, paní, jak tohle asi chcete ukočírovat, nevím...) a věnovat se nadále zábavě trochu umrlejším tempem, což osobně nepovažuji za škodu :D Ale když se jedni uklidnili, druzí se teprve probrali k životu (viď Boogie?? :D), takže ono to opravdu nebylo jen tak.

Nicméně ...pojďme to shrnout ...naše zlatíčko IAMkaaa, která se v cizí společnosti ostýchá a "bojí", se konečně projevila v pravém světle :D (yes!), její modrý analní poník se všem zalíbil :D kromě toho mu dělali společnost nejméně dva medvědi (bůhví kolik jich tam vůbec bylo?), Yuusuke zabodoval jako osobnost večera (kdy jsem naposledy viděla takhle nadaného člověka k herectví nepamatuji), jeho rozkošná žena je tak roztomilá, až mě z toho bolelo....srdce :D, Lewi...no to je prostě zlatíčko, moje drahá blonďatá polovička to je prostě úžasná holčinka, zlatíčko Reed, kterému děvčata narvala uši a kdoví co ještě, můj ctěný bratříček Shino, který opustil naši zvrhlou společnost tak brzy...Terezka a Danny, kteří se chudáci museli vyděsit, co to jsme za podivné společenstvo :D moje drahá roztimilá Bell, u které jsem též objevila její já více než při prvním vidění se, milá lolitka Alenka (též chudák děvče...), drahá Ovčí žena (moje mojeee :D), které upadl ocásek ...Boogie, který řval v nesprávné chvíle, ale měl dobrý čokoládový pohár, budiž mu to tedy odpuštěno, Tiri, který se též držel svých lidí, nicméně je to přívětivý chlapík, slečna, která se nechtěla za boha nechat vyfotit, Green, který se nudil....no a vůbec všichni jste zlatíčka !! Copak vám budu povídat.

A nakonec ještě jeden "vtipný" hlod. Při odchodu posledních dučiček z naší partičky od Knihomola, bylo oznámeno že "příště sem rezervaci NE, nejsme žádná PUNKOVÁ hospoda" ...pro mě tedy urážka nejvyšší třídy, ale budiž. Paní, my bychom k vám už ani nezabrousili. Rozhodně ne v takovéto skvadře azuře :D To věřte !

Děkuji, že jste přišli. A snad vás zase brzy potkám :-P

Těším se na vás a jsem ráda, že jsem vás mohla poznat !!!

Arigató !

XXX

 

 

 

2 comments:

  1. blahhh:D vtipná smska:D :D njn sem hold šikovná:D

    ReplyDelete
  2. Taya (zmíněná OVCE)24/02/2011, 13:00

    ....xDDDD můj ocásek xDD // přečetla jsem si to brzo což?? XD

    ReplyDelete

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.