6 Dec 2010

Moje Vánoční Víla

už ke mě přiletěla <3

Drahé ženy, dívky (a muži?),

musím se vám pochlubit! Už v minulém týdnu ke mě přiletěl dáreček od mé Vánoční Víly!! Anoo UŽ!

Musím se přiznat, že takhle mi srdčíko nezaplesalo už dlouhé chmurné... dny? ... týdny?... no bůhví, jak dlouho.

Dáreček ovšem ještě neotevřu. Až pod stromkem. :-P

Přičel mi v krásné krabičce (tu už jsem otevřela :D), s úžasným přáníčkem a vlastnoručně vlastnoručním (milujete moje obraty, že?) obrázkem.

Tímto VELMI své Víle děkuji (jmenovitě: Gobloch)

No a teď už jen honem poslat ten svůj výplod tomu svému svěřenečkovi.... ^^

 

darecek

darecek

rolnicka

TU ROLNIČKU MILUJU!!!

 

houbicka

:)

obrazek

<3

vse

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

No comments:

Post a Comment

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.