20 Oct 2010

Řekni to na plnou hubu!

Momentální (možná trochu zmatené) vyjádření k určité situaci.

Ach lidi, dokážete mě vždy dostat něčím do kolen, i když si pokaždé myslím, že už mě nedokáže nic překvapit od vašeho druhu....

Záležitost, která mě nutí se opět nad něčím pozastavit, nebudu popisovat, vzhledem k tomu, že jistá zainteresovaná osoba by se to mohla dočísti a znovu se jmouti mě otravovat svými aktuálními rozmary, což je nežádoucí.

Jen mě proboha někdo vysvětlete, proč většina z vás nedokáže mluvit přímo, jasně a zřetelně. Reagovat na dané situace hned a nějakým jiným způsobem než útokem !

Proč vytahovat věci zapadlé v prachu a mlátit s nimi někoho po hlavě, věci dávno vyřešené (dobrá, asi tedy jen na jedné straně ! jak vyplývá z dané zkušenosti), objasněné a odložené?!

Zajímalo by mě, jestli i vy jste vyřešili situaci s přehledem, s úsměvem na rtech a za pár...dejme tomu měsíců jste se jali někoho terorizovat že teda takhle ne! Mě to tedy ndává smysl. Pokud hed víte, že je něco špatně, řekněte to pro pána krále hned! A ne až za bůh ví jak dlouho, jelikož to vás staví akorát tak do pozice totálního blbečka, který se každou chvíli sere do někoho jiného zrovinka podle toho, jakou má náladu !

 

Závěrem jen podotknu, že taková srážka s blbcem dokáže pěkně zkazit den, i když už je na svém sklonku !

 

Sajounara !

2 comments:

  1. já kdo jinej23/10/2010, 13:16

    Někdy je jedno kdy to řekneš, protože druhej neposlouchá nebo poslouchat nechce.

    ReplyDelete
  2. to bude tím, že většina lidí nechce slyšet pravdu >__< lež a přetvářka hýbou světem....a to je právě příčina kupy neshod a problémů !

    ReplyDelete

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.