13 Oct 2010

Jak jsem se zas jednou NEpodívala na změny

v rozvrhu >__<

Už jste někdy měli tušení, že něco bude tak a ne jinak, i když by to tak být nemělo?

Mám to tak denně se svým rozvrhem....většinou jsem prozíravá a na ty změny se den dopředu podívám. Ale co se stane, když se nepodívám? Zákon schválnosti mluví jasně: něco bude jinak!

Takže si teď milostivě sedím ve škole, ačkoli mi výuka začíná až za dv hodiny. No kdo by nechtěl v takovém "krásném" ústavu strávit o těch "pár" minut navíc, že?

Nemyslím si, že toto bude nějak zvlášť hodnotný článek (započítejme, že nemám brýle a na tu obrazovku OPRAVDU nevidím), ale co už mám dělat s kupou naprosto zbytečného času, že?

Když už se tady tak vypovídávám, můžu vám zrovinka sdělit, že jsem dnes vyrazila do světa zase trochu loli. I když nutno připustit, že je to takové "dark wave" a že nebudu zazlívat nikomu (vyjímečný to den), kdo mě potká, že mě označí za "EMO".

...Možná později přihodím nějaké foto...

Konečně vím, jak se citily všechny ty "temné citlivé děti", kterým jsem se smála XD No dobrá, tyto zkušenosti mi vlili do žil větší míru tolerance ! ;)

Možná že s trochou vůle bych mohla teď dokončit nějaké ty rozepsané recenze....ale jelikož je ještě velmi brzo po ránu (no co co, soví mozek pracuje až navečer!), tak nevím nevím....

No comments:

Post a Comment

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.