8 May 2012

Jak jsem neblogovala

Mrtvo ticho.. ale alespoň se opravil perex :D

Nikdo nečte, nikdo neví.

Že nějaká Arisu z Horní Dolní přestala blogovat, to tuším nikoho nebere. Mě to trochu bere, protože si říkám, že psát je co, tak v čem to vězí, že nepíšu.
To je tak, povídám si -  to by se mělo zapsat. No jo, ale ono jak se to hned neudělá...

A pak ta RP... RP bere mi všechen elán do psaní. Bylo toho tam teď trochu víc, co se potřebovalo hrát a nebylo to zrovna jednoduché, tudíž vypsanost se dostavila.
Co hůř, dopsání povídky se neblíží a nakonec všechny deadliny budou asi dřív, než se dostanu k polovině...

K tomu vedu pár blogů a skupin na facebooku, kam je třeba přispívat, i když ani to moc nezvládám. A Freak Dolls nyní vyžadují plnou péči. Zrovna dneska se musí přichystat další díl komixu.

Odkážu na věci, kde alespoň trochu působím, ať nevypadá že jsem mrtvá... a naprosto nečinná, což téměř jsem... téměř.

Freak Dolls (fb)

Big Bang to Europe (fb)

Arisu Aenai - Artist (fb)

Asia street fashion :

FB
blog

Pracuje se na nových stránkách Freak Dolls, snad už je hodím brzo do provozu.
Kreslím kreslím kreslím.
Čtu.

Na nic nekoukám, nemám čas.

Rozečteno:
Kulhánek - Noční klub II, Vyhlídka na věčnost
Neff - Celebrity
Murakami - Norské Dřevo
Palahniuk - Fight Club

Založen účet na databázi knih.

Nadále bojuji za nacpání japonštiny a korejštiny do mé prohnilé šedé kůry mozkové, což se moc nedaří.

A plány:

*Koncerty:

LMC - Budapešť
Screw - Budapešť

*Trh v praze 1.6. s Terezkou Hellovou - více info v samostatném příspěvku.

*Přijímačky na VŠ.

 

Co chci vidět za filmy:
*Dark Shadows ... snad už v pátek
*Dogani

a dokoukat nějaké rozkoukané seriály by se taky hodilo... například Bad Guy už mi vážně chybí, ale kdo by na to měl nervy?!

Co chci cosplayovat:
*Takano - s Pet-chan.. nějak musíme vymyslet to focení v párečku

Takano 01 by ~DecayedFreak on deviantART


*Rin x Yukio (Ao no Exorcist) s Míšou, což se musí rychle udělat! než mi Míša odjede...

 

Tak, na to, že vypadá, že nic nedělám a dokonce si to i myslím... když se tak podívám, možná i něco málo dělám tedy :D

1 comment:

  1. já nevím, já ti sem tak nějak automaticky někdy kouknu :) Tak snad stihneš všechno co chceš potřebuješ :D stihnout a hlavně ať ti ty příjmačky dopadnou dobře. ^.^

    ReplyDelete

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.