7 Feb 2012

Moje Paruky

paruka

Jelikož se mě lidi často ptají na paruky, které poslední dobou nosím dost často, rozhodla jsem se napsat tento krátký overview.

Především na Pragáči jsem každému zvlášť vysvětlovala odkud má drahá paruchňa pochází a kolik to koštovalo...takže pojďme na to.

 

všechny bude zajímat tato paruka - kterou jsem měla i na pragáči

paruka

paruka

paruka

je z aukra - našla jsem ji pod popisem "paruka na figurínu" tudíž nebyla určena přímo k nošení, ale u prodejce jsem se nejprve informovala o tom, zda by šla nosit i běžně a jelikož byla jen za pár kaček - 150 kč - rozhodla jsem se ji vyzkoušet. Je to jedna z nejlepších paruk co mám. Po Pragáči je trochu "použitá" takže budu "prát", sušit a rozčesávat... držte palce :-P
Materiál je na pohled opravdu věrohodný, na druhý pohled je vidět, že je to umělina a zblízka už není pochyb. Hodně lidí ovšem prohlásilo na adresu této paruky, že to vypadá jako pravé vlasy ;)

Od stejného prodejce mám i další paruku

paruka

paruka

paruka

paruka

 

která už na věrohodnosti trochu ztrácí, ale přesto stále za ty prachy! skvělá kvalita.

 

Další kousek je perla ve sbírce. Materiál je děsný, střih jsem upravovala, ale místo pořízení mluví za vše - second hand.
Cena kolem stovky.
paruka

paruka

paruka

 

Následuje blond krátká z e-baye, prodejce už bohužel není k mání, ale je to jedna s cosplay paruk.
Super materiál, jemný. Jediné co je proti - hodně vlasy vypadávají.  Pořizovací cena kolem 240 kč.
(znáte z mého Belphegor cosplaye)

paruka

paruka

paruka

 

Paruka kterou jsem si pořídila naposled je tahle

paruka

Nedoporučuji!!!! z e-bay - prodejce a slibovaný look ZDE

že ofina je delší než dlouhá bych přežila, ovšem materiál těžce zklamal. Je to přesně ten co mívaly naše barbie panenky...jednou učešeš a můžeš hodit do koše.

paruka

paruka

paruka

 

Poslední je fialová extra shine, kterou nosím jen na fotky, jelikož je velmi světlá, od kamarádky za 150,- (vietnamské zboží)

paruka

paruka

paruka

 

 

to jest vše z mého parukového šatníku

prodejce z aukra momentálně bohužel nevystavuje, ale pokud si pohlídáte "paruka na figurínu" snad najdete časem, ze 150 již zvednul na 200 co si pamatuji.

Jinak pokud jste více při penězích než já vřele doporučuji TOTO

 

Dotazy  a komentáře buď zanechejte zde, na FB, MSN skypu nebo kdekoli jinde, kde je možnost že si přečtu a odpovím :D

 

 

No comments:

Post a Comment

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.