2 Jan 2011

Change my hair style - step III

pokus a omyl

No jelikož hena se poměrně dost blbě odbarvuje i přebarvuje....zázrak se nestal.

 

Řeknu vám poshánět dneska barvu jinou, než hnědou nebo blond, to je tedy oříšek.

Nakonec jsem jakousi fialovou sehnala, ale stejně to chytlo téměř do černa, takže zázrak se nekonal. A navíc to bylo Pallete, což jsem opravdu použít nechtěla.....ale co na plat. K dostání je toho zoufale málo.

Růžovou mám kadeřnickou, značku si už nepamatuju.

Ještě trochu jsem to odbarvila a jala se barvit.

Jak uvidíte, rozdíl od předešlého kroku je neznatelný v přední části.

vlasy

vlasy

vlasy

vlasy

 

Po delším barvení henou moje vlasy celkem těžce nesou ty chemky...takže kdyby jste měli nějaký dobrý nápad na masku nebo oživující kůru, dejte mi typ ;)

 

 

 

 

 

 

No comments:

Post a Comment

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.