27 Sept 2010

Full Metal Alchemist: Brotherhood

právě dokoukáno

Právě jsem dokoukala tohle VYNIKAJÍCÍ anime...a musí to ven.

Pokaždé, když si myslím, že už nic lepšího nemůže přijít, tak to přijde...a složí mě to na kolena.

 

Když jsem se začala dívat na FMA (původní verzi), u druhého dílu jsem to zabalila s tím, že je to příliš "dětské"...jinak řečeno, vůbec mě to nezaujalo. Kresba nijak ohromující a příběh? nečekala jsem, že nějaký přijde.

Potom mi moje milované princátko doporučilo FMA: Brotherhood...můj odmítavý postoj byl očekávaný, že? Ale po frázích jako "víc si s tím vyhráli" "super kresba" "je to propracované" jsem povolila. 

Přesto...uznáte, že při mém standartním rozkoukaném počtu 23 různých anima asi nebude jednoduché se dopracovat k tomu rozkoukat něco nového. A v tu chvíli mě poprvé v životě zdolala angína ...a už jsem ležela jako placka na posteli a bylo mi tak nehorázně zle, že nic jiného, než sledování anime nepřipadalo v úvahu. A právě tehdy přišel čas pro Hagane no Renkinjutsushi (jap. název ;) ).

 

Po pár dílech bylo jasné, že mě tahle vychytávka sevřela do spárů tak pevně, jak to jenom anime dokáže :-P

Během tří dnů jsem se prokousala padesáti díly a nakazila další lidi (moje oblíbená činnost, nutit někomu má oblíbená anime :D). To už bylo jasné, že tenhle titul bude od teď vládnout mému žebříčku, i kdyby konec stál za pendrek.

 

Dnes, s asi týdenní pauzou - kdy jsem se dostala k dílu 59 a vyhlásila jsem stop stav - jsem konečně U KONCE....

.......chvíle napětí........

no dobrá, myslím, že chvíle napětí se nekoná už kvůli úvodní větě ... :D Momentálně nemám co říct...nenacházím slov. Nemám vyjádření pro to, jaký pocit ve mě tenhle seriál vyvolal. Ač se to může zdát hloupé (velmi), cítím se..."šťastně". Asi divné, ale představte si situaci..například jako když je jaro, vy stojíte na louce, je jasný sluneční den, lehký vánek vám cuchá vlasy a vy máte zavřené oči a jen vychutnáváte tu dokonalost...(a v podvědomí se vám vynoří obraz krásného bishonka...má blonďaté vlasy, zlaté oči....a je to....Edward Elric.. :D:D:D:D). No a právě tak nějak se teď cítím. Tento pocit je dost pomíjivý, ale nepamatuju si, kdy jsem ho naposledy měla a už vůbec ne u anime.

 

Takže Alisha doporučuje s pěti hvězdami z pěti !!!!

 

Edward Elric

No comments:

Post a Comment

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.